#1 Skrevet Desember 27, 2006 Har skannet noen bilder jeg hadde liggendes fra NBS i 2000 eller 2001, sikkert litt moro for noen http://vagner.jeje.je/bilder/album347 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2006 Ahhhhhhhhhhhh..... Mange koselige bilder der ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 Gøy å se igjen ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2006 Golf 2 kæbb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2006 du har vel ikke noen bilder av den golfen som står på venstre side av denne jetta`n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2006 Denne Transporteren ved siden av Golfen, onkelen min pleide å kjøre en prikk lik, fra samme firmaet. Onkel hadde ikke senk og felger da... Kan være samme bilen likevel, for jeg tror onkel kjørte en T4 på denne tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2006 Golf 2 kæbb Er nok en Bieber cabrio Golf2 i følge vegvesen.no er golfen på veien enda http://www.gteschmiede.de/bieber/programm.htm Helt nederst på siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2006 Var det ikke den blå Audi´en først der som var klistremerketrimmet til S2 a´? 19 tommers felger og en orig. 1,8 motor som så vidt klarer å dra rundt hjula... joa.. hver sin smak.. Hørte jeg får i ulveklær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2006 Den golfen oppå sia her, er det den "berømte" gull-golfen som var på autofil? Husker ikke hvordan den så ut, men husker at hjulbeuene var flyttet høyere opp på den, å det ser ut som om det er det på denne også.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2006 Den golfen oppå sia her, er det den "berømte" gull-golfen som var på autofil? Husker ikke hvordan den så ut, men husker at hjulbeuene var flyttet høyere opp på den, å det ser ut som om det er det på denne også.? Stemmer det... Det var før han fikk 8,5x17" skrudde RH felger.. Golf 1 hjulbuer, korta inn skiltgrop bak ++, mye motor å finish! En klar favoritt hos meg på den tia.. Lurer på hvordan det går med prosjektet nå, noen som vet? Sist sett helt nedplukka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2006 16V Turboen som var på tv ja, men da med andre felger, og sikkert enda mer hester..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 30, 2006 Hehe.. nesten kult og se igjen gamle bilen i samlinga der ja.. Takk skal du ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...