#1 Skrevet Desember 27, 2006 Er det noen som vet om politiet fortsatt har kamera i Rektor Ørns gate ? Jeg vet om folk som har blitt stoppet for råkjøring der.. Politiet kan ikke bruke det som bevis, men det virker som de fremdeles overvåker stedet.. Dum som jeg var, så kjørte jeg aaaalt for fort der i går... Møtte politiet ved busstorvet.. en bil til og jeg kjørte ned på arkaden.. 30sek etterpå kommer politiet ned og kikker grise stykt på meg.. Kan de fremdeles overvåke der tror dere??? EDIT: Når jeg sier at jeg kjørte "aaaalt for fort", så mener ikke jeg at jeg grisekjørte.. Når man er over fartsgrensen kjører man alt for fort.. enten det er 55km/t eller 60km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2006 grisekjøring hører hjemme utenfor traffikerte boligområder.. de som blir tatt for sånt synets jeg ikke noe synd på.. riktig at de ikke kan bruke det som bevis, men kjør pent så slipper du å bli sett stygt på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 Det var ikke snakk om grisekjøring dette her.. det var et lite drag over fartsgrensen for å kjøre oppatt en annen bil.. Bilen min er ikke innkjørt.. så den går skjeldent over 100km/t Men det var heller ikke det denne tråden gikk ut på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2006 grisekjøring hører hjemme utenfor traffikerte boligområder.. de som blir tatt for sånt synets jeg ikke noe synd på.. riktig at de ikke kan bruke det som bevis, men kjør pent så slipper du å bli sett stygt på.. Årets mest loddne kommentar!!!! så om jeg passerer deg i 200km/h på en vei utenfor trafikerte boligområder så er alt greit? Du hadde syntes synd på meg om jeg ble tatt? Utrolig mange skinnhellige folk som sirkulerer på forumet å sprer meninger i hytt å vær om hva som helst som ikke er rett! Men denne tok kaka!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2006 takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...