#1 Skrevet Desember 27, 2006 Ny forsyning med VACN klistremerker, så send meg en PM dere som trenger. Har også endel skiltplater til nye typen skilt. Disse selges 50kr pr.stk. Har også noen få eksemplarer av VACN Kalenderen 2007. Ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2007 Jeg har send PM, men har enda ikke sett hverken klistremerker eller kalender i postkassa mi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2007 Har vært sjuk i over en mnd nå. og er enda ikke helt frisk.. Bare jobba, så hjem i senga Men jeg har lagt det klart, skal poste det denne uken. Så du får de snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2007 Det går bra det vet du, Hansen! God bedring da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2007 tar du med noen plater på møtet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2007 Og klistremerker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2007 Jeg må også ha klistremerker Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2007 Tar med klistremerker og skiltholdere (50kr pr stk for skiltholdere) på Valget den 17 Januar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2007 Jeg trenger VACN klistremerker!!! Sender du et par stk i posten til meg??? Mvh rune velkom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2007 Tar du med noen klistremerker på møtet 2april på auto elite??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 15, 2007 ja, det skal bli tatt med, Lars Erik tar også sikkert med både klistremerker og skiltplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...