#1 Skrevet Desember 27, 2006 Hei. Det plystrer fra turboen i Passaten. 1,9 TDI. 115 hk PD. 2000 mod. En hører arbeidsomerådet på turbo,n hele tiden. Er det noen som har vært borti dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2006 Hei. Det plystrer fra turboen i Passaten. 1,9 TDI. 115 hk PD. 2000 mod. En hører arbeidsomerådet på turbo,n hele tiden. Er det noen som har vært borti dette før? Lekasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 var det samme på en kompis sin t4 2,5 tdi, kom fra luftfilteret, skal være sånn på den. Ikke veldig høy lyd men.. Du vil også høre turboen gjennom eksosanlegget hvis det er byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2006 Har ikke vært plystrelyd på den før. Kom etter en u-sving. Eksosen er ikke skiftet. Møller finner heller ikke ut hvor lyden kommer fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2006 min plystret den og... så gikk den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2006 Turboe,n er sjekket uten slakk.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2006 Har dem trykktestet røra da? Min låter som en lastebil omtrent når den lader nå og det er lekasje.. Hører turboen suser nesten hele tia når jeg kjører.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2006 Trykktestet kan jeg ikke tenke meg dem har gjort. Vet du hvor lekasjen er hen da? Alt er vakumstyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2006 Trykktestet kan jeg ikke tenke meg dem har gjort. Vet du hvor lekasjen er hen da? Alt er vakumstyrt. Jeg vet hvor min lekasje er, men er jo 2 forskjellige motorer så hjelper jo lite i grunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 27, 2006 Hehe, sant det. Tipper det er slangen fra filteret til turboen som lager lyd. Er bare å bytte slanger i første omgang. Turbo er ikke akkurat billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 27, 2006 da vil jeg nok tippe du har en lekasje ett sted;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2006 Ville sett på slangen mellom turbo og IC. Den slangen har jeg skifta utallige ganger på denne type motor. Det kan være så vanskelig å se hullet at den bør demonteres for å få sett skikkelig på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 28, 2006 Noen som vet dim på slangen mellom turboen og IC,n ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 28, 2006 deilig lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...