#1 Skrevet Juni 21, 2004 har begynte å kikke litt i tyskland etter s2 nå så da lurte jeg litt på 3b motoren i den gamle vs aby motoren nyere,burde jeg legge litt ekstra penger på bordet her å få en med den nyere motoren som har 5 coiler? eller har det ikke så mye å si?=) hvis noen har noe fornuftige svar her så kjør på takker for svar. mvh geir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2004 Tror i utg.punkt at det ikke har så mye si. Det kan taes ut en anseelig mengde effekt i en 3b også. Selv er jeg en liten tilhenger av direkte tenning, det gir jo vesentlig bedre kontroll samt mere energi til hver plugg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2004 Og 6-trinns er jo litt mere koselig enn 5-trinns da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2004 Ja, det og selvsagt. Men mange blir litt overasket over forskjellen på 5-6. 1 gir har samme utv. 2 og 3 dje er tettere. Men 4 og 5te har lik utv. som 5 og 6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2004 Trodde det var første og andregir som var identisk, samt at sluttgiret er identisk. Altså dekkes 3 og 4 gir i 5 trinns kassa av 3,4,5 gir i 6 trinns kassa. http://elektro.cmhnet.org/~charlie/photos/cars/01E/trans.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...