#1 Skrevet Desember 28, 2006 Heisann! Team sideways arrangerer ett treff med 30 påmeldte biler på Sigdal, den 6.januar. Noen fra klubben som skal dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2006 Heisann! Team sideways arrangerer ett treff med 30 påmeldte biler på Sigdal, den 6.januar. Noen fra klubben som skal dit? Er det blitt is der oppe da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2006 Jeg skal skliiiiiiii 6. januar!! :nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2006 Er det blitt is der oppe da?? Er 20 cm med is der nå.. Håper på sprengkulde.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2006 Jeg skulle ønske jeg kunne dra dit, men jeg var for sein med påmeldinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2006 jeg skal dit. Satser på at både bilen og isen er klar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2007 jeg og 3 kameraeter fra porsgrunn hadde plass.. Jeg droppet betalingen, siden jeg har byttet bil.. I og med det ble Golf Gt 07 dropper jeg det.. Gidder ikke kjøre på is med feilhjulstrekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2007 det blir treff.. Og det er plass til noen til hvis dere er kjappe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...