#1 Skrevet Desember 28, 2006 Oljelampe lyser i autocheck sstemet, men oljetrykkr målern i midtkonsollen står over 5... Hvilken giver er det som går på dette..? hvor sitter den?? og hvordan ser den ut..? Mvh Christoffer Beck 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2006 Har du sjekka oljen da? Reagerer ikke oljetrykksmåleren på tenning i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2006 Jaja, bra med olje... jo, den reagerer når jeg skrur på teningen, men når bilen går står den konstant over 5... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2006 olje trykks givern står på blokka. vil tippe at den står rett under topp deksle helt framme på blokka til høyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2006 Oljetrykksbryteren røk på min, og på S6 så er det voltmeter istedet for oljetrykksmåler Denne ligger under innsuget, i topp av blokka vel mot front av motor.. Kan hende den lekker litt olje der, se etter svetting, koster ca 250,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2006 Denne var med sammen med oljetrykksmålern.. Stor oil press sender på den... Er dette noe som skal byttes ut med noe orginalt..??? Dette er vel ikke den oljetrykks brytern..?? Hvor skal den..?? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2006 det der er ikke oljetrykksbrytern.! Oljetrykksbryteren sitter helt foran helt nede på motoren. Det går en ledning inn på den. Sjekk at den ledningen sitter at det ikke er oljesøl der o.l hvis det er god kontakt er antageligvis bryteren defekt, skift bryteren hvis dette ikke løser problemet demonter midtkonsoll og feilsøk på selve instrumentet/ledningene som går inn på instrumentet ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2007 det der er ikke oljetrykksbrytern.! Oljetrykksbryteren sitter helt foran helt nede på motoren. Det går en ledning inn på den. Sjekk at den ledningen sitter at det ikke er oljesøl der o.l hvis det er god kontakt er antageligvis bryteren defekt, skift bryteren hvis dette ikke løser problemet demonter midtkonsoll og feilsøk på selve instrumentet/ledningene som går inn på instrumentet ! Sitter den nede på høyresiden på motoren helt nede ved bnnpanna..??? var noe der som det går en svart ledning inn på.. men i følge koblingsskjema jeg har skal det gå to ledninger inn på den, der en er svart/hvit og en er blå/svart mener jeg og huske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2007 på min forrige bil så var dette en stor plugg, som jeg tok av når jeg skulle bytte bremseveske. Når jeg hadde tatt av den lyste oljelampa på autochecken og oljetrykket sto over 5 bar. sjekk noen koblinger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2007 på min forrige bil så var dette en stor plugg, som jeg tok av når jeg skulle bytte bremseveske. Når jeg hadde tatt av den lyste oljelampa på autochecken og oljetrykket sto over 5 bar. sjekk noen koblinger:) Hva slags farge på ledningen(e) var det inn på den..? hvor satt den..? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2007 denne satt ved bremseveske tanken. tror jeg løsna kontakta for å helle oppi bremseveske uten å søle. lurer på om det var en flat kontakt, med over 3 pinner. mer enn dette husker jeg ikke nå i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2007 Okey, takker... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 1, 2007 det er bare en svart ledning inn på oljetrykksbrytern.!! Du kan kjøpe en oljetrykksbryter av meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 1, 2007 Her er den på min 3B motor. To følere rett over hverandre. Det er den øverste som det skal to ledninger inn på. Mulig jeg husker feil. trodde det var temp føleren som lå foran der jeg. Hvis det er den foran er det i så fall denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 3, 2007 Takker.. hvor mye skal du ha for oljetrykks brytern din Emil..? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...