#1 Skrevet Desember 28, 2006 Er det noen som er en kløpper å greier å fine riktig senkesett til meg. Har søkt etter HR som senker 30 mm eller 40/30 mm. Må ha litt høyde her oppe i nord. Linker der man kan kjøpe, hadde vært supert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2006 NBS tror jeg har... visst ikke så veit jeg at HR lager fjærer til den bilen 40/40 sammen med gule koni så har du en god oppskrift på en bil som ikke krenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2006 Hvis du skal ha litt høyde skal du ikke velge HR i hvert fall, subber i allt jeg. Fint på asfalt da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2006 Hvis du skal ha litt høyde skal du ikke velge HR i hvert fall, subber i allt jeg. Fint på asfalt da:) At det er HR er ikke det viktigste, bare at bilen blir likt senket! Vil ikke ha den høy fremme! Men noen som vet om et senkesett som senker 30 mm??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2006 Har søkt endel på forumet men finner ingen som har senket bilen 30 mm. Noen som har bilde, eller vet om noen som har 30 mm senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2006 Ring her: 51 70 91 40 Dette er nr til Garviks autospar. De skaffet et senkesett til ein S4 92 mod på ca 35mm... Ring og hørr me de!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2007 At det er HR er ikke det viktigste, bare at bilen blir likt senket! Vil ikke ha den høy fremme! Men noen som vet om et senkesett som senker 30 mm??? Hei Har nettopp satt på eibach på min 30 mm Kjøpt hos Hellanor. Trur Møller har noe lignende. http://www.eibach.de/frame.inc.php: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2007 Har du bilder av bilen din med senkesettet på og linken funker ikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2007 prøv denne linken: http://www.eibach.de/main.inc.php?SPA=1&C_lang=de&LID1=2&LID2=4&LID3=0&PRODSHOW=&LSTSHOW=1&MODSHOW=&hersteller=Audi&prodart=Pro-Kit&modell=A6&modellName=A6 Eibach er vel fjærene som tar vare på litt av komfort også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2007 prøv denne linken:http://www.eibach.de/main.inc.php?SPA=1&C_lang=de&LID1=2&LID2=4&LID3=0&PRODSHOW=&LSTSHOW=1&MODSHOW=&hersteller=Audi&prodart=Pro-Kit&modell=A6&modellName=A6 Eibach er vel fjærene som tar vare på litt av komfort også Takker for linken!! Det er dette jeg har leitet etter. 35 mm fremme og 30 bak! Perfekt! Da er det bare å bestille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2007 Har dette settet på min S6. Sammen med Sachs gassdempere ble min alt for lav bak, men passe fremme. Kan være demperne som gjør det, men er stor forskjell fremme og bak. Er også veldig harde fjærer, så du merker hver eneste lille ting du kjører over R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2007 Såppas! Takker for info! Har ikke bestilt enda da jeg har fått et tilbud på H&R 29771-1 AUDI S6 Plus Avant C4 6.94-97 30mm til 3000 kr! Noen som har prøvd dette settet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 3, 2007 Da har sjekket litt rundt og funnet ut at disse fjærerene er rimelig bra og senker bilen likt fremme og bak uten at bilen blir altfor lav. Normal pris på disse er 5500 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 4, 2007 Burde man bytte dempere også når man bytter til senkesett? Kan man kjøpe orginale dempere eller burde man kjøpe f.eks koni? (tenker kjørefølelse og komfort) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 4, 2007 Ikke noe problem med originale dempere på 30mm senk, hvertfall ikke ved "normal" on-road kjøring. Kanskje man merker forskjell på bane, siden arbeidsområdet til demperen blir forskjøvet 30mm..? Kjørte aldri på bane med bilen min, så fikk ikke testet. Men var hvertfall ikke noe problem med kjøreegenskaper eller komfort på vanlig vei med originale dempere og 35-40 senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...