#1 Skrevet Desember 28, 2006 Ca hvert 4 sekund kommer det ett lite klikk bak klima/cd panelet.. Lyden kommer selv om cd og klima er skrudd av.. Hvis jeg legger øret intil å hører skikkelig hører , virker det som om noe drar seg opp, eller blåses opp før selve klikk lyden kommer. Det er godt mulig lyden kommer fra et sted i nærheten, er vanskelig å lokalisere.. Men er det noen som har peiling på hva dette kan være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2006 Kan det kanskje være en spjeld-motor som sliter? At den prøver og åpne eller stenge et spjeld som "henger" slik ta noe glipper over og lager den klikkelyden? Bare en liten tanke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2006 hmm du tenker da at det har noe med klima-anlegget å gjøre ? fordi du mener luftespjeld saken ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2006 Veit det er blitt skiftet styreenheter/klimadisplayer på golf 5 og touran pga klikkelyder. Hvor gammel er bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2006 Heisann. Er relativt ny, A3 2004 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2011 Løfter denne opp da jeg har samme problem. Skal det da hjelpe å bare bytte ut "panelet"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2011 Har slik lyd jeg også - det er en av X motorer som styrer spljelene som sliter. Det hjelper ikke å bytte ut panelet, må bytte selve motoren som klepper over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 13, 2011 Har det samme på min Touran. Trodde først det var klimaspjell, med de er resatt av meg (gjøres ved noen tastekombinasjoner på clima'n) og av Møller, uten at det hjalp. Men nå mener jeg at det må være Navi'en, siden lyden dukker oftere opp ved kryss enn ved kjøring uten kryss! Spiller ingen rolle om den står av eller på. (Virker som den er funksjon uansett om den er av eller på, den vet jo hvor jeg er med en gang jeg skrur den på). Men hvis du har sugelyd og konstant klikking er det vel mer trolig at det er et klimaspjell, ja. På Touran'en resettes det med econ-knapp + luft "rett bakover". Hold begge inne helt til displayene viser temperatur igjen. Vet ikke hvordan dette er på A3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...