#1 Skrevet Desember 28, 2006 Jeg har iallefall ikke sett dette klippet av Ole sin Renner Golf. Golf mk 2 with VR6 Turbo and 4Motion. 607hp 900Nm. Rotenburg 2006 hehe..Kenneth, link ja: http://videos.streetfire.net/search/renner/0/60610f30-414c-452e-a609-98a4004adbbe.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2006 hmm, link>? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2006 Heftig Golf! likte spesielt den biten der hvor han river løs i 3.de og 4.de gir fra lavt turtall og opp!! Bare å fortsette med heftig tuna golf-videoer Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2006 Er den Golfen 4wd liksom ??? Rart han drar opp håndbrekket å burner å ene (det ene man ser) bakhjulet står stille Men gikk bra gjorde den samma f 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2006 Er den Golfen 4wd liksom ??? Rart han drar opp håndbrekket å burner å ene (det ene man ser) bakhjulet står stille Men gikk bra gjorde den samma f Han har mulighet for å endre kraftfordelinga mellom for-/bakaksel vha. bryter. Dette har i alle fall kompisen Turbo-Dödel i sin bil (og hadde han i den forrige 4-Motion-G2'en sin også). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2006 Lurte litt på det jeg også, Pål, men han hadde vel aldri greid sånne tider med fwd? Kanskje han har Haldex og kobler ut bakhjula ved burnout, ved hjelp av bryter eller.no? Tøft er det uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2006 Lurte litt på det jeg også, Pål, men han hadde vel aldri greid sånne tider med fwd? Kanskje han har Haldex og kobler ut bakhjula ved burnout, ved hjelp av bryter eller.no? Tøft er det uansett! Ser nå på inboard-scenene at han fikler med en bryter på dashbordet etter burnouten.........sikkert den bryteren han styrer det med da Fikk ikke det helt til å stemme med håndbrekk og burning og 4wd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2006 Lurte litt på det jeg også, Pål, men han hadde vel aldri greid sånne tider med fwd? Kanskje han har Haldex og kobler ut bakhjula ved burnout, ved hjelp av bryter eller.no? Tøft er det uansett! Både Ole og Dödel har teknisk basis fra G4 4-Motion. Ganske heftig å se en G2 vri seg sidelengs under aks på stripa:D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2006 Lurte litt på det jeg også, Pål, men han hadde vel aldri greid sånne tider med fwd? Kanskje han har Haldex og kobler ut bakhjula ved burnout, ved hjelp av bryter eller.no? Tøft er det uansett! Joda Per, de kjører helt nedi 9.69 sek kun med FWD på Vento VR6-T feks.. Da med Dragslicks... Dere som har sett EIP sin R32 har kansje sett at denne blir benket både som FWD og 4WD. To forskjellige klipp. Bare med å ta ut ei sikring, så kobler du ut bakhjula. Sikkert en slik bryter han har på dashen. Ser det jo under akselrasjonen også, at det er 4wd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2006 Husker en av de tidligere filmene av den bilen, hvor du ser et LCD-display på dashbordet som sier "Race mode - 100% sperre". Virker som han Ole-fyren veit hva han driver med. Den forrige Renneren (fwd) var også helt rå. Fler filmklipp http://www.vw-cult.de/downloads%20htm/Renner.htm http://www.vw-cult.de/downloads%20htm/Renner-2.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 29, 2006 Som sAgt tidligere.. Omtrent samme motor og driverk som kenneth M har i sin Golf Rallye her ute. Han har bygget 2.9VrT med 6 trinns s3 kasse med peloquin differ og en haldex kontroller som kan fordele kreftene innenfra bilen. Altså velge hva fordeling du vill ha fra framhjulstrekker til 50/50 fordeling mellom bak og fram hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 29, 2006 jepp;) vet hjelp av en liten bryter kan eg kjøre fwd eller 4wd:) fikk nettopp mail at min controller er på vei i posten. Nylig ferdig modda og klar for bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...