Anbefalte innlegg

Hei. Har problemer med pasasjerdøra på min golf 4 gti. Skulle lukke den ijen i dag, men da ville den ikke gå i lås..den bare "spratt" opp ijen: bh : ...noen som kjenner til problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jegg, det er frost som er problemet. Dette pga det legger seg vann inni mekanismen, delvis pga dårlig (og lite) fett fra fabrikken. Løsningen er å ta mekanismen ut av døra, få tørket den godt, rense for gammelt fett og fylle opp med nytt fett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan egentli ikke vere frost heller tror jeg..d har ikke vert minusgrader her på aldri så lenge:) hehe...har vert minimum 3-4 grader her...har merket att døra ikke ville ijen før og, men nå har den slått seg totalt vrang. Noen andre ideeer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk motsatt til meg, fikk den ikke opp.. dro på "audi" og de slo på låsen med hammer, og vips løsnet det. smørte det opp og har ikke vært plaga siden. har kjøpt ny låsekasse men får ikke av strømplugge fra den gamle! irriterende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg tro selve mekanismen er ødelagt? Kan kanskje være noe som har knekt inni der, som gjør at den ikke låser seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..Merkelige greier asså.....og veldi irriteranes..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta meg en tur på verksted i mårå å hørra ka de seie..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.