Anbefalte innlegg

Er det noen som veit om et triks for å få av ESP helt på den nye Allroad'en? For når jeg trykker på ESP knappen(offroad modus), får jeg bare litt "friere tøyler"... Da tillater den litt ekstra med hjulspinn og litt ekstra sladd, men ikke så mye at det blir skikkelig morro!!! :P

 

Har lest et sted at på noen audi'er kan man holde esp knappen nede i 5 sek eller no, og så er alt mikk makket helt av, men det hjelper ikke.. Noen som har noen gode tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som veit om et triks for å få av ESP helt på den nye Allroad'en? For når jeg trykker på ESP knappen(offroad modus), får jeg bare litt "friere tøyler"... Da tillater den litt ekstra med hjulspinn og litt ekstra sladd, men ikke så mye at det blir skikkelig morro!!! :P

 

Har lest et sted at på noen audi'er kan man holde esp knappen nede i 5 sek eller no, og så er alt mikk makket helt av, men det hjelper ikke.. Noen som har noen gode tips?

 

Nye Allroad lar deg ikke skru ESP helt av, kun "offroad modus".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.