Anbefalte innlegg

kan jeg sette på speiler fra biler som har like speiler på begge sider, altså ta speiler fra en 8p bil å sette på min 8l

vil ha blanke speiler, men har lyst på orginale eller matt alu speil ikke blankt.

sett på dette:

http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-AUDI-S-LINE-SPIEGEL-S3-S4-S6-S8-A3-A4-A6_W0QQitemZ110070462821QQihZ001QQcategoryZ64882QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

vil dette være bolt on?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noe erfaring med dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mens du er igang prøv å skaff 2 like størrelser på speila da?

ett lite speil til fra en høyrerattet bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sett børsta speil som er 125mm (lite). Alle er store.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8P på 8L har jeg ikke sett.

Du kan jo alltids kjøpe RS4/RS6-speil i matt alu. De skal passe om jeg ikke tar helt feil.

http://cgi.ebay.de/Audi-RS4-RS6-Alu-Spiegel-S-Line-RS-A3-A4-A6-S3-S4-S6-S8_W0QQitemZ220063293008QQihZ012QQcategoryZ64882QQrdZ1QQcmdZViewItem

disse er like stor på begge sider mens min bil har ett lite og ett stort speil, finner ikke matt alu som passer på dette, derfor jeg vil ha to like store eventuelt fra 8p eller er det noen annet som passer??

samme hvordan det gjøres bare jeg får speiler i alu ikke blank plast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8P på 8L har jeg ikke sett.

Du kan jo alltids kjøpe RS4/RS6-speil i matt alu. De skal passe om jeg ikke tar helt feil.

http://cgi.ebay.de/Audi-RS4-RS6-Alu-Spiegel-S-Line-RS-A3-A4-A6-S3-S4-S6-S8_W0QQitemZ220063293008QQihZ012QQcategoryZ64882QQrdZ1QQcmdZViewItem

så litt feil jeg var jo hele speiler dette. noen som veit helt sikkert om disse passer rett på? for da er jo det et godt alternativ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sett børsta speil som er 125mm (lite). Alle er store.

Tidlige modeller hadde et stort og et lite speil i alu såvidt jeg har skjønt og sett.

Men skal ikke være noe problem å finne hele speil til 8l på Ebay. Gjorde det til min uten problem for 3 år siden eller noe iallfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sliter litt med å finne jeg, finner bare like store

Tidlige modeller hadde et stort og et lite speil i alu såvidt jeg har skjønt og sett.

Men skal ikke være noe problem å finne hele speil til 8l på Ebay. Gjorde det til min uten problem for 3 år siden eller noe iallfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sliter litt med å finne jeg, finner bare like store

Ja, det er nok ikke mange av de. Men så lenge du kjøper komplette speil så er det bare å sette på. :)

Forklarte meg litt dårlig i natt.... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er nok ikke mange av de. Men så lenge du kjøper komplette speil så er det bare å sette på. :)

Forklarte meg litt dårlig i natt.... :o

ok så orginale speiler fra s4 rs4 har samme innfestning som mine gamle altså passer om hverandre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok så orginale speiler fra s4 rs4 har samme innfestning som mine gamle altså passer om hverandre?

Ja, gjør det såvidt jeg husker. Ofte står det også at de passer til a3/s3 på ebay så er du helt sikker. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da satser jeg på at ette stemmer, speilene er handla så da er det bare å vente på pakke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.