Anbefalte innlegg

har ett slikt sett på touranen min, noen andre i klubben med fk silverline??

er dere fornøyde me dette senkesette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt fornøyd, dårlig justerings verktøy som følger med, men det er vel standard? Fikk ikke senka den etter å ha heva den igjen nå i høst, så jeg må vel demontere forstillinga til våren..

 

Kjøre komforten er fin, litt for myk med tanke på stylingen min, men blir muligens bedre når jeg har fått justert hardheten på max (50% nå)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du får litt nytte ut av denne tråden :)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=18853

 

Jeg stilte opp og ned 6 cm på A4 demperne mine i begynnelsen av desember etter at dem har stått i samme posisjon i snart 2 år...

 

Kjøp alltid rustfritt senkesett når du skall ha justerbart! ellers så kommer du nokk til å slite litt med å justere det i etter noen år....

Elllers så bør du rengjøre demperne skikkelig før du justerer, tror ikke det er mye dritt i gjengene før dem blir trige eller setter seg fast.

 

Ellers så syns jeg senkesettet mitt har fungert bra de årene jeg har hatt det på A4'n, litt myke men ellers bra... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.