#1 Skrevet Desember 29, 2006 Hei! Har fått tilbud på seter til min audi 200. Disse er fra Avant og min er i sedan. Passe dette overens eller må det bygges om? kan det brukes deler fra di gamle setene?(tenker på bak) Mvh. Kjartan Grindheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2006 kan ikke si noe om hvordan det er på audi, men jeg kjøpte komplett interiør ifra en passat stv 90 mod som jeg skaulle ha i min passat 91 sedan passet rett inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2006 Spørs det ikke litt på om det er nedfellbar seterygg bak da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2006 Trur ryggen er nedfelbar på dei som er i nå vertfall. men det går vel an og bygge om di ny vist dei ikkje passer 100%? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...