Anbefalte innlegg

I stad så jeg at det blinket OEL i displayet under km-telleren, det blinker bare 5-6 ganger oxo kommer "trippen" tilbake. Har ikke noe med olje å gjøre det eller? Regner med at ojla sier fra i computer'n?!: klø :

Skifta olje for to uker siden, og når jeg peila den i stad var det helt perfekt fylt opp...

Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som slår meg er at det har noe med oljen å gjøre ja. Olje på tysk er som kjent ÖL...

Står det ikke noe i instruksjonsboka?

 

Edit: Kan vel kanskje være at den sier ifra om at man bør skifte olje. Når dette gjøres på verksted regner jeg med olje-serviceintervallet blir nullstilt, og den kan rulle X antall km før dette skjer igjen. Få noen med VAG-COM til å komme å nullstille ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljeservice. Fikk du nullstilt serviceintervallene når du byttet olja sist?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fikk ikke nullstilt..:o Da er det ikke værre enn det hvertfall, hehe. Det var bra. Da skal jeg prøve å få tak i noen med vag-com.

Takk for svar : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut den tråden her:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=6560&highlight=nullstille+service

 

Funket i vertfall på flere biler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, det skal jeg prøve: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss det går bra så slenger jeg inn ett lite spm her. :)

 

Kjøpte meg vag-com for en liten stund siden, det jeg lurer på er hvordan man resetter service intervallene inne i vag-com? Finner ingen knapp som ser ut til og gjøre dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss det går bra så slenger jeg inn ett lite spm her. :)

 

Kjøpte meg vag-com for en liten stund siden, det jeg lurer på er hvordan man resetter service intervallene inne i vag-com? Finner ingen knapp som ser ut til og gjøre dette..

 

 

Har du longlife intervall gjør du det ved å gå inn i adaption og endre verdier i de korrekte kanalene som jeg ikke husker hvilke er i farta, men det er flere guider til dette, bla annet tror jeg Ross-tech ( http://www.ross-tech.com ) har dette på sin side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at på flere litt eldre biler trengs ikke vag-com man gjør det ved å trykke en spesiell kobinasjon på knappene i selve instrumentet.

 

Send Pm med årsmodell type bil så skal jeg sjekke i morra formiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEL=ØL Bilen vil ha ØL. Skål!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.