#1 Skrevet Desember 29, 2006 I stad så jeg at det blinket OEL i displayet under km-telleren, det blinker bare 5-6 ganger oxo kommer "trippen" tilbake. Har ikke noe med olje å gjøre det eller? Regner med at ojla sier fra i computer'n?! Skifta olje for to uker siden, og når jeg peila den i stad var det helt perfekt fylt opp... Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2006 Det som slår meg er at det har noe med oljen å gjøre ja. Olje på tysk er som kjent ÖL... Står det ikke noe i instruksjonsboka? Edit: Kan vel kanskje være at den sier ifra om at man bør skifte olje. Når dette gjøres på verksted regner jeg med olje-serviceintervallet blir nullstilt, og den kan rulle X antall km før dette skjer igjen. Få noen med VAG-COM til å komme å nullstille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2006 Oljeservice. Fikk du nullstilt serviceintervallene når du byttet olja sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2006 Nei fikk ikke nullstilt.. Da er det ikke værre enn det hvertfall, hehe. Det var bra. Da skal jeg prøve å få tak i noen med vag-com. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2006 Sjekk ut den tråden her:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=6560&highlight=nullstille+service Funket i vertfall på flere biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2006 Takk, det skal jeg prøve: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2006 Viss det går bra så slenger jeg inn ett lite spm her. Kjøpte meg vag-com for en liten stund siden, det jeg lurer på er hvordan man resetter service intervallene inne i vag-com? Finner ingen knapp som ser ut til og gjøre dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2006 Viss det går bra så slenger jeg inn ett lite spm her. Kjøpte meg vag-com for en liten stund siden, det jeg lurer på er hvordan man resetter service intervallene inne i vag-com? Finner ingen knapp som ser ut til og gjøre dette.. Har du longlife intervall gjør du det ved å gå inn i adaption og endre verdier i de korrekte kanalene som jeg ikke husker hvilke er i farta, men det er flere guider til dette, bla annet tror jeg Ross-tech ( http://www.ross-tech.com ) har dette på sin side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 30, 2006 Jeg vet at på flere litt eldre biler trengs ikke vag-com man gjør det ved å trykke en spesiell kobinasjon på knappene i selve instrumentet. Send Pm med årsmodell type bil så skal jeg sjekke i morra formiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 30, 2006 OEL=ØL Bilen vil ha ØL. Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...