Anbefalte innlegg

Er det noen i lokallaget som har golf 2 deler leggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags deler er du ute etter?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags deler er du ute etter?:)

 

Startmotor verfall! men vis du har mer kan du liste opp litt..kansje jeg trenger noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For øyeblikket har jeg kun et sett dørtrekk bak til GTI til overs, 3dørs:)

 

Men, startmotor har de garantert på skroten, men du har 9A motor ja? Da spørs det kanskje om du ikke kan bruke vanlig Golf starter..?

Vet det står 3-4 Golfer på skroten på Fauske og 2 her i Bodø:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For øyeblikket har jeg kun et sett dørtrekk bak til GTI til overs, 3dørs:)

 

Men, startmotor har de garantert på skroten, men du har 9A motor ja? Da spørs det kanskje om du ikke kan bruke vanlig Golf starter..?

Vet det står 3-4 Golfer på skroten på Fauske og 2 her i Bodø:)

 

Oki..e ska finn da ut. Ja da e 9a motor å den startern som er på no e passatstarter...veit du om da står noen passata i bodø?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av mæ va og sjekka etter dela til passat på skroten her, men fan minimalt med dela...de som sto der va tydeligvis ganske ribba fra før

 

EDIT: Bjørn: har du funnet ut om du har mere snacks til 3`er liggende hos pappan din? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Jensen]En kompis av mæ va og sjekka etter dela til passat på skroten her, men fan minimalt med dela...de som sto der va tydeligvis ganske ribba fra før

 

Oki..e kan hør på Fauske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: Bjørn: har du funnet ut om du har mere snacks til 3`er liggende hos pappan din? :)

 

Ja, jeg fant en flunkende ny nedre grillist, altså den som holder grillen fast nede under lyktene, til grill uten emblem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært en tur på skroten i bodø i dag, der sto det tre 2`er golfer, en 1`er, noen passater og en jetta..

Så du burde kunne finne en starter som funker..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært en tur på skroten i bodø i dag, der sto det tre 2`er golfer, en 1`er, noen passater og en jetta..

Så du burde kunne finne en starter som funker..:)

 

Jeg fant:)Tok en fra en 1.8l 90mod. så håper den passer..men må nokk kjøpe kraftigere etterhvert.

 

Takk for hjelpa folkens:)

 

Vet dere av noen styling eller tuningdeler så si fra..trenger ikke være golf: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei der!

 

Har vært i kontakt med en i Saltstraumen som har diverse til golf 2 gti.

Skulle få motor, gir ,bremser, bakstilling(skivebremser) og karosseriet for 3000,-

Kanskje ett tips hvis noen trenger noe.

 

Tlf 472 34085

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei der!

 

Har vært i kontakt med en i Saltstraumen som har diverse til golf 2 gti.

Skulle få motor, gir ,bremser, bakstilling(skivebremser) og karosseriet for 3000,-

Kanskje ett tips hvis noen trenger noe.

 

Tlf 472 34085

 

 

Takk for info:) Skal høre med han!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.