#1 Skrevet Desember 29, 2006 Da har 6A-motor begynt å jage/henge på turtall igjen. Dette skjer ved kald og varm motor. Turtall detter ikke ned på tomgang før bilen står helt stille. VAG-verkstedet skjønner ikke hva dette kan være. Jeg får ingen feilkoder fra VAG-com. Alle servicer på bil er fulgt. Den runder snart 300' km. Lambda ble byttet sist jeg hadde problemet, og bilen var fin etter dette (et halvt år siden). Tomgangsventilen er også byttet. Alt av vakum-slanger er sjekket/byttet på verksted. Håper noen har ideer om hva som skal til for å fikse dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2006 Bare synsing fra meg dette, men er det ikke en bryter på gasspjeldet som styrer tomgangsmotorn, muligens den er kaputt? Lest det en eller annen plass..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2006 Takker for tips! Skal bestille dette fra Tyskland i morgen. Mulig at en bryter fusker av og til........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2006 Nå har ikke jeg peiling på 6A-motor, men på G60 (PG) hang også på turtallet, fjernet tomgangsstabilisatoren og nå henger den ikke lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...