#1 Skrevet Juni 21, 2004 Vurderer å selge mine tsw veom 17*7felger med 215/45 semperit dekk- Dekkene er noe slitt, men duger. 1 er helt nytt og. Men hva kan eg ta for dette da ? Har stått på passat 4*100 boltsirkel og 37 i impress mener eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2004 mulig jeg roter i grøfta nå, men har ikke passat 4*108? hvilken pris hadde du tenkt? banedekk for meg kanskje dette mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2004 Nope er nok 4*100 på 94 mod. er vel 5*100 eller 5*108 på senere mod. pris, tja, bud.. skal se om eg finner noen bilde, ene felgen har en skramme, men ellers ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2004 VW har aldri brukt 108 mm boltsirkler, kun Audi (og Ford, Volvo) som har brukt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren VW har aldri brukt 108 mm boltsirkler, kun Audi (og Ford, Volvo) som har brukt det. og peugeot...men nå ble vi OT. Takk for infoen likevel mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2004 Pris?? Vil du ta mine 15" TSW Veom vx1 som delbetaling?? De er dønn strøkne... Leif Egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2004 Prisant? Har en kompis med BMW som skal ha seg nye felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2004 hade helt glemt denne tråden eg, pris tja, vet ikke hva di kan være vert da , skal ta ett bilde og måle dybde i dekkene. Bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2004 Disse har vært fine på passatn te kjerringa men hvilken pris?? å dekka?? mulig kjøper vis prisen er riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...