Anbefalte innlegg

heisan, har litt problemer med klimaen. Før ble den varm etter 2 min. Nå blir den ikke varm før bilen får litt turtall. Som vist jeg for eksempel kjører på motorveien og drar på ut aks felte blir den varm,holder så 80, så "dør" klimaen... Bare fader ut til kaldluft. Rusa motoren og så blåser den varmt igjen...: klø :

noen som har vært ute for lignende? tror kansje det kan være en temp giver eller noe, den i dashen funker helt fint da...

Det her er altså en s2(aby med nye typen klima)

Takk for alle svar

mvh Tommy Skarstein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nokk kjølevæske på ?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok det ja. Bror min mente på det kunne være luft i systemet... hvordan lufter man det da? ganske grønn her: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har lufteskrue oppe på radiatoren. Sett varmeapparatet på full guffe, kjør motoren driftsvarm når vifta går skal termostaten åpne og når det kommer kun væske ut av lufteskruen og ekspansjonstanken er "utørst" er kjølesystemet ferdig luftet.

Blir motoren driftsvarm på normal måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har lufteskrue oppe på radiatoren. Sett varmeapparatet på full guffe, kjør motoren driftsvarm når vifta går skal termostaten åpne og når det kommer kun væske ut av lufteskruen og ekspansjonstanken er "utørst" er kjølesystemet ferdig luftet.

Blir motoren driftsvarm på normal måte?

jepp den gjør det, takk for svaret, stikker ut og prøver det nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forsiktig med den lufteskruen..... jeg ødela gjengene på min CQ og har fått tak i metall raddis nå.... som gjengene fungerer på....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forsiktig med den lufteskruen..... jeg ødela gjengene på min CQ og har fått tak i metall raddis nå.... som gjengene fungerer på....

har helt glemt denna, lufta og etterfylte ikke noe problem:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.