#1 Skrevet Juni 21, 2004 Stemmer det at han taka i helgen. Har noen evt film eller bilder. det ligger ikke noe info om det jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2004 Ryktene skal ha det til at bilen fikk seg en runddans omtrent under premieutdelingen på søndagen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2004 Det var flere som kjørte av og gikk rundt på taket i helga. Om noen fikk bilde/video av det vet jeg ikke. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2004 Tja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2004 ...men den var kjørbar etterpå da. Litt lakkrens og no småtteri og den er så god som ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige ...men den var kjørbar etterpå da. Litt lakkrens og no småtteri og den er så god som ny ikke helt da....kom like bak. Fikk seg noen bulker på alle sidene og panseret ble trykket ned helt foran. men taket berget faktisk!! Gikk forresten rundt en gang og landet på hjula. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2004 Bra med bur! Bilen spratt rundt, og var nesten ikke nedi med taket. Kanal, fremskjem/lykt/frontrute/siderute mm. Gutta kasta seg over bilen da vi kom tilbake til Oslo. Ikke den første som gir opp, akkurat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2004 Men hva med den coupe`en som gikk rundt under de første rundene på søndag da? Hvem var det, og hvordan gikk det med personer og bilen? Jeg kom like bak, men ikke nært nok til at jeg så det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Thomas H Stranden Men hva med den coupe`en som gikk rundt under de første rundene på søndag da? Hvem var det, og hvordan gikk det med personer og bilen? Lurer jeg også på.. Den var jo kjørbar den Coupe'en også, men så ikke så pen ut... Hadde sikkert akkurat reist vi da når Vidar rulla S2en... Kjipt...for den bilen var et høydepunkt på treffet! Bra at de fikser den A.S.A.P. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Peder Grande Hadde sikkert akkurat reist vi da når Vidar rulla S2en... Er en 90 q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2004 Coupe'en som rulla: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 22, 2004 Så det var dette han insruktøren mente om å gå rett fram ut i sanda ja....... *kremt*..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Ola Martin Rekstad Er en 90 q Hadde den fargen steingrau i fjor? Det var en NV registrert 90q som gikk som fy flate på Rudskogen på gatebil treffa eller.no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 22, 2004 Stemmer det, NE-registrert... Er ikke første gangen Vidar ruller med Tina i passasjer-setet: http://www.rextad.com/Bilder/Blinkskudd%20Arkiv/keikorull.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Ola Martin Rekstad Er en 90 q En 90q med S2 intercooler,S2 merker og 5 bolt ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 22, 2004 Det gikk bra med førerne og passasjerene til både S2 coupe'n og 90 quattroen. S2en har var nettopp ferdig til treffet etter flere hundre timer med arbeid på den etter en kollisjon. Han fikk skrens og den klassiske quattro kontraen og gikk sidelengs i fella og rulla en gang rundt. Forstilling og bakstilling må nok justeres, men ellers var det nok mest karosseriskader samt et par knuste vinduer... 90 quattroen kjørte (med fullt øs) på bilmekaniker Rudskogen i dag tirsdag, 48 timer etter bilen taka. Forskjerm, kanal, frontrute og siderute samt noe justering på bakstilling var det som skulle til for å kjøre igjen i dag. Buret stivet nok bilen opp endel slik at skadene ble mindre. S2 fikk mindre skader igjen fordi den hadde mindre fart... Ingen kom til skade under uhellene og vi kan være glade det skjedde på bane, førerne fikk seg nok et lite støkk og kjærestene (som satt på i begge bilene) har nok et par formaninger om kjøringen dems... Henrik ----------------- Audi GT5E - PIRELLI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 22, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand En 90q med S2 intercooler, Bolt on S2 merker Stick on og 5 bolt ??? Bolt on Det som avslører bilen som en 80/90 (B3) og ikke en S2 (B4) er at den har feil utforming på baklys/koffertlokk. Audi endret på greiene ved oppfriskning til B4 fra B3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 23, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Bolt on Stick on Bolt on Det som avslører bilen som en 80/90 (B3) og ikke en S2 (B4) er at den har feil utforming på baklys/koffertlokk. Audi endret på greiene ved oppfriskning til B4 fra B3. I know... tenkte på den coupe`en jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...