#1 Skrevet Desember 30, 2006 Finner på Meca.no at Rallye har samme kalipper bak som Golf2 med skiver bak. Da er det en mulighet for at Golf4-kalippere passer på Rallyen. Noen som har prøvd dette? http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=60287&CarReference_ID=4248&CategoryType_ID=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2006 Har ikke prøvd andre caliptere bak på rally, men vis dette kan gi deg en pekepinne så er skivene bak lik framskivene på tidlig golf1 med de små motorene. 1,0-1,3l Tenker da på "innpresset" på skiva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2006 Har man hydraulisk håndbrekk kan man også bruke feks golf 1 fremcalipper i 239mm ventilerte skiver, ellers bruker rallye 239mm ikke ventilert som enkelte vag bruker fremme som nevnt over. Calippere er samme som på golf 2+3, eneste er braketten som er større hullavstand på enn på vanlig 16v/g60. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2006 Når jeg skiftet caliptere bak på min g60 syncro var det vanlige gti kaliptere fikk jeg beskjed om. På vanlig gti kan di jo sette på g4 - så da skulle vel svaret bli ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2007 Jeg kan si deg at de ikke er like. Da får du luftenippelen nede på calipperen. Rallye har slangen nede og wire og lufting oppe, mens GTi har wire nede og slangen inn oppe. Og seff lufting på topp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2007 Går ikke ann å kryss bytte dem da ? Fant litt info her også : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=19775&highlight=caliper Var litt merkelig dette for jeg fikk ikke problemer når jeg skiftet på min å det var helt vanlige gti calipere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2007 Skulle tro det var bare å bytte side ja, byttet på min rallye i sin tid og disse gikk glatt over fra g60/gti 16v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...