Trenger mutter - lambda... hvor kan jeg kjøpe det?

Anbefalte innlegg

Hei, trenger en mutter så jeg kan feste lambdaen til eksosen. Sveiser på mutteren på toppen av eksosen. biltema, bilextra og maxbo kunne ikke hjelpe meg med en mutter som passet. Hvor får jeg kjøpt en sånn mutter i oslo området?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste eksossjapper har nok denne, samt grossister for muttrer og bolter, etc...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Ole og Johnny. Frank Andrè fortalte meg at eksos sjopper hadde sånne muttere. Men de er ikke oppe idag. Prøver Jernia nå jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, trenger en mutter så jeg kan feste lambdaen til eksosen. Sveiser på mutteren på toppen av eksosen. biltema, bilextra og maxbo kunne ikke hjelpe meg med en mutter som passet. Hvor får jeg kjøpt en sånn mutter i oslo området?

Jeg kjøpte en lamdaflens på mekonomen, tror den koster ca 30kr

Gjengere er 1,5*18mm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en lamdaflens på mekonomen, tror den koster ca 30kr

Gjengere er 1,5*18mm

Takk. Prøvde Jernia, og masse andre. Men ikke mekonomen. Får vel skaffe en på tirsdag da. PM meg om noen har en ekstra en i Oslo området som de kan selge. Skal til trysil, men tilbake på mandag ettermiddag. Kan hente den da isåfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gjengetapp M18X1,5 hvis du trenger.

Kjøpt inn fordi noen på jobben kjører japse med stort forbruk av lamda + innfesting :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.