#1 Skrevet Desember 30, 2006 Hei, trenger en mutter så jeg kan feste lambdaen til eksosen. Sveiser på mutteren på toppen av eksosen. biltema, bilextra og maxbo kunne ikke hjelpe meg med en mutter som passet. Hvor får jeg kjøpt en sånn mutter i oslo området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2006 De fleste eksossjapper har nok denne, samt grossister for muttrer og bolter, etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2006 Jeg fikk tak i på jernia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2006 Takk Ole og Johnny. Frank Andrè fortalte meg at eksos sjopper hadde sånne muttere. Men de er ikke oppe idag. Prøver Jernia nå jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2006 Hei, trenger en mutter så jeg kan feste lambdaen til eksosen. Sveiser på mutteren på toppen av eksosen. biltema, bilextra og maxbo kunne ikke hjelpe meg med en mutter som passet. Hvor får jeg kjøpt en sånn mutter i oslo området? Jeg kjøpte en lamdaflens på mekonomen, tror den koster ca 30kr Gjengere er 1,5*18mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2006 Jeg kjøpte en lamdaflens på mekonomen, tror den koster ca 30krGjengere er 1,5*18mm Takk. Prøvde Jernia, og masse andre. Men ikke mekonomen. Får vel skaffe en på tirsdag da. PM meg om noen har en ekstra en i Oslo området som de kan selge. Skal til trysil, men tilbake på mandag ettermiddag. Kan hente den da isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2006 Jeg har gjengetapp M18X1,5 hvis du trenger. Kjøpt inn fordi noen på jobben kjører japse med stort forbruk av lamda + innfesting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...