Dårlig kontakt på lysbryter A6 4B?

Anbefalte innlegg

Tror det er en dårlig kontakt i lysbryteren min, for mens jeg driver og gløder før start, blinker det i noen av lysene på bryteren. Når den starter, er fler av lysene borte. Enten er det sikkert dårlig kontakt, eller gåene pærer. Poenget er: er det enkelt å sjekke/bytte disse lysene? Noen som har gjort det? Meget irriterende, kan man si...: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet? Det er egentlig et enkelt spørsmål, selv om jeg er ekspert på skrive komplisert: er det enkelt å ta ut bryteren og sjekke pærene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet? Det er egentlig et enkelt spørsmål, selv om jeg er ekspert på skrive komplisert: er det enkelt å ta ut bryteren og sjekke pærene?

Det sitter dioder som belysning i bryteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet nesten med det, men det er ikke svar på spørmålet mitt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet nesten med det, men det er ikke svar på spørmålet mitt...

Det er enkelt å ta ut bryteren ja. Når du har bryteren i "0", dytt inn vribryteren og vri mot høyre til bryteren står mellom "0" og "park", dra så hele bryten ut. Du kan dele bryteren og se etter dårlige loddepunkter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg prøve det. Takk for svar, og GODT NYTTÅR!: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.