#1 Skrevet Desember 30, 2006 Tror det er en dårlig kontakt i lysbryteren min, for mens jeg driver og gløder før start, blinker det i noen av lysene på bryteren. Når den starter, er fler av lysene borte. Enten er det sikkert dårlig kontakt, eller gåene pærer. Poenget er: er det enkelt å sjekke/bytte disse lysene? Noen som har gjort det? Meget irriterende, kan man si... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2006 Ingen som vet? Det er egentlig et enkelt spørsmål, selv om jeg er ekspert på skrive komplisert: er det enkelt å ta ut bryteren og sjekke pærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2006 Ingen som vet? Det er egentlig et enkelt spørsmål, selv om jeg er ekspert på skrive komplisert: er det enkelt å ta ut bryteren og sjekke pærene? Det sitter dioder som belysning i bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2006 Regnet nesten med det, men det er ikke svar på spørmålet mitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2006 Regnet nesten med det, men det er ikke svar på spørmålet mitt... Det er enkelt å ta ut bryteren ja. Når du har bryteren i "0", dytt inn vribryteren og vri mot høyre til bryteren står mellom "0" og "park", dra så hele bryten ut. Du kan dele bryteren og se etter dårlige loddepunkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2006 Da skal jeg prøve det. Takk for svar, og GODT NYTTÅR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...