#1 Skrevet Desember 30, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=7624291808895176493&q=quattro+drift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2006 ikke sikkert det er såpass i den engang, siden det var en 80q muligens 2liter 5`er. hjelper bra på med sperre og vått underlag og hard bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2006 isåfall lenge leve det gamle quattro systemet. savner noen ganger Sentersperra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2006 har vel hørt om mig? blir det på min etterhvert iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2006 mig? *titegn* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2006 mig? *titegn* mig er vel en sveise metode, kansje det er de han sikter til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2006 Går vel under kategorien Black And Decker-fjærer og ESAB-Sperre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 30, 2006 jupp, sveisa sperre jeg tenkte på ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 30, 2006 Morro å se på da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 30, 2006 vitsen med å sveise sperrer på en bil som har orginale sperrer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 30, 2006 Var nok mere tenkt på Torsen-diffen, tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 30, 2006 åja.. da må jeg nok beklage;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...