Anbefalte innlegg

Ugh, jeg hater U2, og kameramannen burde lære seg å skru på stabilisatoren i kameraet, ble jo sliten av å se bildet riste sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaaaaah!! Jeg vil ha snø!: bh : : bh : : bh :

 

Blei litt sjøsjuk av å se på filmen, og var den ikke litt unødvendig lang(tenker på bildene på slutten)?

 

Ellers bare bra: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Drifting" på gress er jo ikke særlig imponerende da, når du ikke kommer skikkelig sideveis engang: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pluss att han kjører på topp turtall på 1 gir.. jiha;) har forresten en film jeg bare må redigere,, av meg, min bror og en S2 på IS.

 

Hakke noe redigerings program nå.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og rå-filmen er kjempestor? Eller så kan jeg ta på meg jobben hvis du får sendt den hit;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og rå-filmen er kjempestor? Eller så kan jeg ta på meg jobben hvis du får sendt den hit;)

 

er vel rundt 350 mb,, men fått fiksa ett program nå! hehe.. tror ikke det blir så veldig spennende film.. men jeg har masse fra i fjord når det snødde helt værst.. men har bare 4 gb å rutte med.. til jeg får bærbar til uka!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ugh, jeg hater U2, og kameramannen burde lære seg å skru på stabilisatoren i kameraet, ble jo sliten av å se bildet riste sånn.

 

Så positiv vi var i dag da Per :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.