#1 Skrevet Desember 30, 2006 Lurer på om jeg kan koble innpå denne slangen her..? Som går ned til avlastventil (???) Slangen går opptil ett t-stykket der det går en inn på innsuget, den andre er jeg ikke helt sikker på hvor går... Ikke så bra forklart, men får håpe noen skjønner.... Btw, er s2-3b Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2006 Glemte bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2006 bare og koble til der ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2006 hvorfor ikke koble på hjernen? det er må jo være mye enklere enn å strekke gjennom torpedoveggen...? blir det ikke riktig der eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2006 hvorfor ikke koble på hjernen? det er må jo være mye enklere enn å strekke gjennom torpedoveggen...? blir det ikke riktig der eller? Fordi det er to steder man absolutt ikke vil ha lekasje eller trykk feil, og det er trykksignalet til hjernen eller til bensintrykkregulatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2006 Fordi det er to steder man absolutt ikke vil ha lekasje eller trykk feil, og det er trykksignalet til hjernen eller til bensintrykkregulatoren.[/QUOT En tanke slår meg da flere skriver dette. Er ikke trykket/vakumet i slangene uansett konstant alle steder? ( før gasspjeldet iallefall ). I så fall spiller det jo ingen rolle hvor lekasje evt skulle oppstå? Lekker det, så lekker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2006 Fordi det er to steder man absolutt ikke vil ha lekasje eller trykk feil, og det er trykksignalet til hjernen eller til bensintrykkregulatoren. En tanke slår meg da flere skriver dette. Er ikke trykket/vakumet i slangene uansett konstant alle steder? ( før gasspjeldet iallefall ). I så fall spiller det jo ingen rolle hvor lekasje evt skulle oppstå? Lekker det, så lekker det. Nei, det er ikke korrekt. Får du en lekasje i slangene til styreenheten eller til bensintrykkregulatoren vil det påvirke "resultet" ettersom lekasjen lokalt blir stor. Mens en liten lekasje et annet sted i systemet vil ikke påvirke styreenheten eller bensintrykkregulatoren like mye ettersom den lekasjen kun er minimal i et stor system. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2006 Hmmmm...merkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2007 Fordi det er to steder man absolutt ikke vil ha lekasje eller trykk feil, og det er trykksignalet til hjernen eller til bensintrykkregulatoren. Men den slangen jeg har tenkt på der er det ikke nor problem....??? Ingen fatale følger vis det blir en bitteliten lekasje der...??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2007 Der kan du trygt koble deg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2007 Men den slangen jeg har tenkt på der er det ikke nor problem....???Ingen fatale følger vis det blir en bitteliten lekasje der...??? no problem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2007 Takker så mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...