#1 Skrevet Desember 30, 2006 Ja da er vi kommet til et nytt år med nye utfordringer, og vil gjerne begynne med å samle flokken til treff Søndag 7.januar bak Bunnpris Sluppen kl. 15.00. Ta med godt mot og et snakksalig humør!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2007 kommer innom jeg vettu,, godt nytt vacn år forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2007 Kommer en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2007 Jeg kommer en tur hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2007 V8'n har vært plaga av et stygt tilfelle av sars den siste uka, og jeg har ikke hatt tid og gidda å fikse den enda. Men skal fikse i morgen, og tviler på jeg er oppe i såpass god tid at jeg blir ferdig så jeg rekker meg innover. Men jeg kommer sterkere tilbake! Godt nyttår forresten, gutter og jenter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2007 fått tilbake A4'n å no etter å ha vert plaga med alt mulig det siste halvåret, så satser på at jeg rekker å komme meg en tur innåver i morgen, om jeg får bytta styreledde før klokken 1500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2007 Og jeg glemte treffet som vanlig... Mye folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2007 He he! godt nytt år da Vidar. Jo da, d var da noen som kom. Ca ni-ti tenker jeg. D var itj så værst d da! Du får kom om fjorten dager, da skal vi møtes på Bowling1 for å se film og kanskje finne på noe etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...