Trondheim: Lokallagtreff 7. januar 2007

Anbefalte innlegg

Ja da er vi kommet til et nytt år med nye utfordringer, og vil gjerne begynne med å samle flokken til treff Søndag 7.januar bak Bunnpris Sluppen kl. 15.00.

Ta med godt mot og et snakksalig humør!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer innom jeg vettu,, godt nytt vacn år forresten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

V8'n har vært plaga av et stygt tilfelle av sars den siste uka, og jeg har ikke hatt tid og gidda å fikse den enda. Men skal fikse i morgen, og tviler på jeg er oppe i såpass god tid at jeg blir ferdig så jeg rekker meg innover. Men jeg kommer sterkere tilbake! Godt nyttår forresten, gutter og jenter! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått tilbake A4'n å no etter å ha vert plaga med alt mulig det siste halvåret, så satser på at jeg rekker å komme meg en tur innåver i morgen, om jeg får bytta styreledde før klokken 1500 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg glemte treffet som vanlig...

 

Mye folk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he! godt nytt år da Vidar. Jo da, d var da noen som kom. Ca ni-ti tenker jeg. D var itj så værst d da! Du får kom om fjorten dager, da skal vi møtes på Bowling1 for å se film og kanskje finne på noe etterpå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.