#1 Skrevet Desember 30, 2006 Tenkte jeg skulle igang med å smi til 3 toms rustfri eksos på urquattroen snart... -Så tenkte det kunne være greit å få noen innspill i forkant på hva jeg trenger av rør og bend ifra diverse fra folk som har gjort dette før på typ85 coupe quattro/ur. Skal også bygge hele downpipen og ha 1stk bakpotte. Så hvor mye 90, 60, 45 gradere, rake rør, etc må jeg ha??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2007 erhm...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2007 Gjerne kom med hvor langt rett rør man trenger. Skal bygge jeg og på Coupen. Det ligger bilder av ferdig eksos til Ur, her ute? Er det samme formen til Coupe? http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=46908&d=1156528745 Ser uansett ut som man trenger: - 4 x 90 gradere - 6 x 45gradere - 3m rett rør (ca) Har egentlig ikke peiling men kan se slik ut, ut i fra bildene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2007 Er vel i utgangspunktet likt på disse bortsett noe bak ved bakpotten da ur og coupe ikke har utløpet i fangern på samme sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2007 Er vel i utgangspunktet likt på disse bortsett noe bak ved bakpotten da ur og coupe ikke har utløpet i fangern på samme sted. Da er sikkert eneste forskjellen lengden på røret ut fra bakpotta da. Ser slik ut iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2007 Når jeg bygde eksos på S2'n kjøpte jeg kun 90 gr bend. Da er det bare å måle opp vinkelen og skjære til selv, litt ekstra arbeid, men lettere å få ting til å bli akkurat sånn som du vil ha det, slipper i inngå komprimoss pga mangel på deler fordi passformen ikke blir optimal med 45 eller 60 grader bend. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2007 Ett 90 grader bend blir jo to 45 gradere når man deler det: rolleyes Kan jo egentlig få den vinkelen man vil av en 90 grader: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2007 bestilte meg rusfrie deler til ny eksos på 90`n nå 6m 3"rør 6 90gradere 1 lyddemper 1 fleksiskjøt til dp under bilen så får vi se hvor langt vi kommer me detta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2007 bestilte meg rusfrie deler til ny eksos på 90`n nå 6m 3"rør 6 90gradere 1 lyddemper 1 fleksiskjøt til dp under bilen så får vi se hvor langt vi kommer me detta. Vil tro du får rør i massevis! Hvor mye kom dette på ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 19, 2007 Bumper denne. Skal bygge 2.5 - 3 tom på en 90 10vtq Har du pris på delene dine christian? Noen som har bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...