#1 Skrevet Desember 30, 2006 Noen som har peiling på hva maks skive størrelse som går i under disse felgene sammen med Brembo/Porsche calippere? Går det 16toms på big reds med 323mm skive, eller blir det 304 som er meste, evt 314mm? Evt hvor store kan jeg tillate meg å skvise under 17 tommerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2006 Veit ikke direkte svar på spørsmålet ditt, men ingen andre har svart enda. Har 312/25 mm med originale calippere på a4 en. Der går det på det berømmelige håret med 16" felg. Hvis du da vurderer enda større pluss en calipper som muligens er kraftigere så.....ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2006 Hvis jeg ikke husker helt feil har jeg org 328 på S6'en. Og DA går det akuratt 16" på. Så med 312 har du nok litt mere enn det håret å gå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2006 Mja, men må ta i betrakning atte 4 stemplede Brembo calippere er endel mere mandigere enn orginale på samme skive str, men på en annen siden kan man tillate seg større bremser under 16toms compo MO enn andre orginale 16 tommere, derfor eg lurer på om noen har prøvd noe av dette da er endel friske audier her på forumet med compo's... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2006 Du får 305mm brembo kitet i 15" Compo MO felg, av hengig av innpress/spacer om det er til noen hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2006 Innpresset har også litt å bety, må kjøre med 5mm spacer på audien min med 17" MO felger Har 328mm skiver og rs2 calipter Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2007 Har sett bilde av 16" med big red 323 på S2 forumet, så det skal gå, tester dette ut selv om 14dager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2007 Noen flere synspunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 15, 2007 Tenger du flere da? Har nett montert big red med 323x30 og dette går med orginale 16", men det er trangt..blir bedre med felger som er beregnet på store bremser det er kalipperen som er problemet ikke skiva.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 15, 2007 mja okei, mulig eg må gå for 17 da om ikke compomotivene har mye større klaring enne orginalfelger, de skal jo ha det, men uvisst hvor mye. Problemet er at jeg må bruke billet brakketer så vet ikke hvor mye calipper vil bygge ut heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 15, 2007 Her er bilde av minne MO med største rs2 med a8/s8 skiver. "god" plass her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 15, 2007 Her er bilde av minne MO med største rs2 med a8/s8 skiver."god" plass her:) 8x16? J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 15, 2007 8X17" ET 24! Samma bredde og ET som urq bare et par tommer større:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 16, 2007 8X17" ET 24!Samma bredde og ET som urq bare et par tommer større:) Ser ut som det blir 17 på meg og da, kan bli vel trangt med 16toms og den sizen der med bremser... Hvor kjøpte du dine? Tenkte jeg skulle ha gråe hjul siden bilen allerede er hvit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 16, 2007 Disse blei kjøpt nye hos kollevold! Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...