#1 Skrevet Desember 30, 2006 Hei, Har en kompis med en CQ 90mod. som har et problem med den tempvarsler lampa i midten mellom turteller og speedo, problemet er at lampa starter og blinke sånn ca 10 sek etter han har starta bilen og blinker konstant under kjøring, det er riktig med kjølevæske osv, den blir ikke varmere enn normalt, Mulig at det er termostat eller no tempmåler som må byttes.. Noen som har hatt samme problem eller kan hjelpe meg? Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2006 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2006 Føleren i frostvesketanken er gåen. Hele tanken må skiftes da du ikke får kjøpt føleren løst. Jeg hadde også samme problemet, men plutselig en dag var det borte, nå blinker det bare når jeg svinger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2006 Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2007 Jeg slapp å bytte hele tanken når jeg hadde denne feilen, husker ikke helt hvordan det ble gjort, men det ble bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2007 Jeg bare koblet fra kontakten på tanken sist denne lampa mi blinket, nå er det kommet tilbake uten at jeg har kommet så langt at jeg har sjekket noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...