#1 Skrevet Desember 31, 2006 Hva syntes folket om disse to alternativene jeg har funnet. Klarer ikke å velge hva jeg vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2006 Alternativ 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2006 Alternativ 2 Ta denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2006 Ut av de to likte jeg alt 2 best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2006 Ta denne! Tror jeg heller mest mot denne, selv om den er noe dritt å vaske:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2006 Alternativ 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2006 Ville valgt alt. 2 av de du viser til. Ikke den letteste å vaske men passer godt til bilen. 2. valg blir alt. 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2007 nr 2 er absolutt det peneste til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2007 Ville oxo valgt alternativ 2 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2007 2 eller 3, vanskelig å si egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2007 Godt å få mening fra andre også Jeg tror jeg kommer til å gå for anternativ 2, det ligger i riktig prisklasse for meg. Skal ha felger/dekk for ikke over 20.000, disse kommer på rundt 18.000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2007 Godt å få mening fra andre også Jeg tror jeg kommer til å gå for anternativ 2, det ligger i riktig prisklasse for meg. Skal ha felger/dekk for ikke over 20.000, disse kommer på rundt 18.000. Hvilket merke er felgene og dekkene samt hvilken dimensjon er det du skal ha? Og hvor har du fått denne prisen. Hørtes mye ut med 18000,- hvis det er mindre enn 20" du skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 1, 2007 Hvilket merke er felgene og dekkene samt hvilken dimensjon er det du skal ha? Og hvor har du fått denne prisen.Hørtes mye ut med 18000,- hvis det er mindre enn 20" du skal ha. Det ser ut som det er AEZ felger jaffal. mene dekka å størrelse vet jeg mine om. kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2007 Litt avhengig av størrelse på felgen ville jeg gått for alt. 2 Ellers blir aldri RS6 felgene feil på Passat.. (selv om det kanskje er veldig vanlig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 2, 2007 Hvilket merke er felgene og dekkene samt hvilken dimensjon er det du skal ha? Og hvor har du fått denne prisen.Hørtes mye ut med 18000,- hvis det er mindre enn 20" du skal ha. Det er AEZ felger med Goodyear Excellence 235/40/18 dekk. Fikk denne prisen utifra nettsidene til http://www.solberg-dekk.no Har sett at også Johs Bjerke på bryn i oslo også har disse felgene men vet ikke hvilken pris de opererer med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 2, 2007 Litt avhengig av størrelse på felgen ville jeg gått for alt. 2Ellers blir aldri RS6 felgene feil på Passat.. (selv om det kanskje er veldig vanlig) Helt klart pene felger, men som du sier syntes de blir litt for vanlig, ser liksom bil med RS6 felger overalt for tiden. Din nye bil på bilde Christian? Fått den allerede? Jeg får min på torsdag kl 13.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 2, 2007 Helt klart pene felger, men som du sier syntes de blir litt for vanlig, ser liksom bil med RS6 felger overalt for tiden. Din nye bil på bilde Christian? Fått den allerede? Jeg får min på torsdag kl 13.00 Neida, en jeg fant i et parkeringshus i byen for en stund siden. Min er vel på vei til Nordlie (Forhandleren) og blir forhåpentligvis klar iløpet av neste uke. Skal gjøres en del med den først (Tefcar, Webasto, senk og soting) og Nordlie ville ikke hente den i Oslo før etter nyttår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 2, 2007 Neida, en jeg fant i et parkeringshus i byen for en stund siden.Min er vel på vei til Nordlie (Forhandleren) og blir forhåpentligvis klar iløpet av neste uke. Skal gjøres en del med den først (Tefcar, Webasto, senk og soting) og Nordlie ville ikke hente den i Oslo før etter nyttår.. Vet du hvilke felger du skal ha på din? Bilde? Skal også ha bilen inn til lakkbehandling + soting av sideruter forran, men må nesten ha bilen først klarer ikke vente lenger enn jeg må 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 2, 2007 Vet du hvilke felger du skal ha på din? Bilde? Skal også ha bilen inn til lakkbehandling + soting av sideruter forran, men må nesten ha bilen først klarer ikke vente lenger enn jeg må Tenkte jeg skulle ta alt med en gang, ellers må den gjerne stå et par dager både til soting og lakkbehandling. Ang felger vet jeg ikke helt hva det blir enda, bestemmer meg nærmere våren og følger litt med på hva som dukker opp. Lyst på 20" men utvalget er litt begrenset foreløpig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 2, 2007 Lyst på 20" men utvalget er litt begrenset foreløpig. Men Christian da. Du får jo det meste i 20" nå. Morten. Ta en telefon til Johs. Bjerke så får du en pakkepris fra de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 2, 2007 Fikk et tilbud på AEZ Xylo felger med Dunlop SP Sport FM901 dekk til 14900kr inkl. moms å mont. Det kan ikke være å dum pris eller? Noen som vet noe om disse dekkene noe annet enn hva produsenten sier? Står at det skal være veldig bra dekk, støysvake å gode våtegenskaper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 2, 2007 Noen som vet noe om disse dekkene noe annet enn hva produsenten sier?Står at det skal være veldig bra dekk, støysvake å gode våtegenskaper. Dette Dunlopdekket er det som tar over etter Dunlop Sport Max. Sport Max har vært ett kjempedekk som er som du sier bra på vått, sporer lite og ett støysvakt dekk. Har selv kjørt en sesong på dette og kan trygt anbefale det. Regner med at dette nye dekket ikke er noe dårligere. Prisen du har fått her er akseptabel med tanke på at dette er et hjul som ikke "alle" har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 2, 2007 Dette Dunlopdekket er det som tar over etter Dunlop Sport Max. Sport Max har vært ett kjempedekk som er som du sier bra på vått, sporer lite og ett støysvakt dekk. Har selv kjørt en sesong på dette og kan trygt anbefale det. Regner med at dette nye dekket ikke er noe dårligere. Prisen du har fått her er akseptabel med tanke på at dette er et hjul som ikke "alle" har. Da drar jeg innom Johs Bjerke på fredag, får se på felgen, kanskje kommer jeg hjem med nye felger og dekk også. Tror jeg har bestemt meg for felger nå, eneste ulempe er at de er noe dritt å vaske, å om litt over et år har jeg ingen å vaske med bøtte å svamp hos, så da blir det kun selvvasken på Statoil:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...