#1 Skrevet Desember 31, 2006 Noen som tips eller råd hvor jeg kan kjøpe forsterka toppakning til min 3b motor? God jul og godt nyttår:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2006 Den topp-pakninga du får på Møller er samme som RS2,dvs med stålinnlegg Sjekker du opp delenummeret på en 3B topp-pakning ser du at det har blitt en overgang til samme pakning som RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2006 Den topp-pakninga du får på Møller er samme som RS2,dvs med stålinnlegg Sjekker du opp delenummeret på en 3B topp-pakning ser du at det har blitt en overgang til samme pakning som RS2 Da er vell den saken biff takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2008 gjelder vel enda og dette? slapp jeg og lage egen tråd med samme spm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2008 gjelder vel enda og dette? slapp jeg og lage egen tråd med samme spm Ja, samme pakning som AAN og ADU... Fås rimelig hos feks 034 og Autohauz. 034 har ARP bolter og toppdeksel pakning,etc som er greit å bytte i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...