#1 Skrevet Desember 31, 2006 Jeg har akkurat kikka på en Audi 80 Competition. Den virker veldig ålreit. Har audi 80 fra før, så vet hva jeg går til. Men greia er den at jeg er litt usikker på om bilen er et godt kjøp fordi motoren bruker olje. Selger mener dette er ventilpakningene som er dårlige, og at dette ikke er noe som er farlig å kjøre med. Faren hans har samme problemet i sin audi 80. Han mener det eneste som skjer er at bilen bruker mer olje. Ellers virker bilen kjempe bra. Foruten at airbag lampa lyser. dette har han fikset en gang før også. da var det seleholderen det var noe galt med. den hadde ikke kontakt, så systemet ble nullstilt og da slutta lampa å lyse. Det jeg da lurer på er om noen har erfaringer eller peil på hva som kan være galt. Vil ikke kjøpe en bil med dårlig motor heller, så jeg må forhøre meg litt. Bilen har forøvrig gått 243000. Kan det være slitasje i motoren? Eller er det ikke noe å bry seg om..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2006 En tråd om denne bilen holder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...