#1 Skrevet Januar 1, 2007 Trykktestet motoren på RS2'en for nokre dager sia. Da lek det litt rundt dysene når trykket i manifoilen oversteg 0.5bar. Lek litt på alle men 2 av dei var kansje verre enn dei andre... Er det normalt med litt lekasje her eller? (hugsa S4'en min hadde litt av det samme)Bør eg bytte o-ringer, eller finst det nokon tetningsmasse ein kan bruke her for å få det eilt tett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2007 skift o-ringer, det er en kurant jobb som ikke tar så mye tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2007 skift o-ringer, det er en kurant jobb som ikke tar så mye tid. Blir nok å skiftte dei ja... Men blir det heilt tett? Eller skal det vere litt lekasje her? Meiner å ha høyrt at ein del værstingbiler bruker eit eller anna å tetter med rundt dysene eg...(ikkje det at eg har ein verstingbil, men vil ha det tett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...