Trondheim:Hvor kan jeg kjøpe vinyl (skinn)

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som vet om plasser de selger vinyl i Trondheim? Vet de har det på nettsteder som installbay o.l, men hadde håpet på at det var noen butikker som selger det i nærheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjordgata ligger det 2 stk som selger vinyl. Moas og ericksen om jeg ikke husker feil. Har de det ikke på lager så kan det bestilles. Uansett farge.

 

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok sikkert en del i området eom har vinyl/skai på lager, men det spørs litt på hvilken kvalitet du er ute etter.

Hva er det du skal trekke?

Må bare få sagt at vinyleb de har på installbay til 349,- er utrolig flott å jobbe med. Har selv prøvd denne med ett suverent resultat.

Hvis du skal bruke den i Bora'n så vil jeg anbefale deg å satse på den pga. at overflaten på vinylen matcher dashbordet utrolig bra.

 

Har ett par meter liggende hvis du er interesert. Send PM hvis ønskelig.

 

Mvh.

Bjørnar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve å trekke de orginale sidene bak i boraen, fikk tak i en vinyl idag. Skal teste litt på den etterpå nå, men den virket grei å jobbe med. Har sett på installbay jeg også. Men var bare litt skeptisk til å bestille mange meter derfra, og finne ut at jeg ikke får til å bruke den. Men får teste det jeg kjøpte nå først, og om den ikke er noe særlig, så tar jeg kontakt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ønsker det så kan jeg sende deg en liten prøvebit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du kunnet gjort om du vil? Hvordan blir det med evnt frakt da? Eller går det å sende i brev?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du kunnet gjort om du vil? Hvordan blir det med evnt frakt da? Eller går det å sende i brev?

Frakt? Ikke tenk på det. Sender deg en bit i en konvolutt jeg.

Adresse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.