#1 Skrevet Januar 1, 2007 Holder på med å bytte "alt" på understellet på min S6 96 mod. Har byttet bytttet bremsedeler foran og bak. Skal bytte samtlige foringer samt nye dempere. Har i det siste merket en vibrasjon i bilen. Det merkes ikke på styringen. Ble tipset om at dette kunne være mellomakselopphenget. Skal derfor prøve å bytte dette. Mener i denne forbindelse at jeg har lest på forumet at det var noen som hadde benyttet mellomakselopphenget til Bmw, da dette skulle være "bedre". Medfører dette riktighet?? Er det originale greit nok. Det kan nevnes at jeg skal tune opp bilen. Målet er på sikt 500HK. Bør jeg ha dette i bakhodet iforhold til valg av mellomakseloppheng?? På forhånd takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 Det er nok ikke så mye 'bedre', men er billigere fordi du kun bytter lageret.. Men nå er det så vidt jeg vet flere som bytter lageret for en grei penge, så det er verdt å sjekke litt rundt. Søk litt til på forumet, så bør du finne noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...