#1 Skrevet Januar 1, 2007 er det noen her som vet hvordan man tar ut dasjbordet i en golf 2, må inn der hvos speedometert er.. noen som har peiling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2007 hva med å bare ta ut speedometeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2007 går jo ikke det da, er glass foran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2007 Hva skal du egentlig da? Litt lettere å skjønne da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2007 okaj.. jeg har kjøpt meg noen nye skiver, sånn speedometerskiver, og en list som skal legges rundt, så skal jeg bytte ut lyset til blått.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2007 okaj.. jeg har kjøpt meg noen nye skiver, sånn speedometerskiver, og en list som skal legges rundt, så skal jeg bytte ut lyset til blått.. Da skrur du ut hele den ramma som er rundt lysbrytere, spiller og speedometer og skrur ut de 2 skruene som speedometeret sitter i.. Da får du tatt ut speedometeret.. Du må ut med hovedlysbryteren, der sitter det skrue + et par andre steder jeg ikke kommer på i farta.. Sikkert en ved cd-spilleren også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2007 da skrur du ut hele speedometer boksen... du finner skruene til rammen som dekker hele speedometeret.. når de er skrudd ut så er selve speedomteret løst.. da må du få en arm inn og løste begge pluggene pluss speedometer waieren.. da har de selve enheten ute og kan demontere så du kan bytte skiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2007 okaj.. da skjønner jeg.. takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...