Anbefalte innlegg

er det noen her som vet hvordan man tar ut dasjbordet i en golf 2, må inn der hvos speedometert er.. noen som har peiling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å bare ta ut speedometeret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går jo ikke det da, er glass foran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du egentlig da? Litt lettere å skjønne da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okaj.. jeg har kjøpt meg noen nye skiver, sånn speedometerskiver, og en list som skal legges rundt, så skal jeg bytte ut lyset til blått..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okaj.. jeg har kjøpt meg noen nye skiver, sånn speedometerskiver, og en list som skal legges rundt, så skal jeg bytte ut lyset til blått..

 

 

Da skrur du ut hele den ramma som er rundt lysbrytere, spiller og speedometer og skrur ut de 2 skruene som speedometeret sitter i.. Da får du tatt ut speedometeret.. Du må ut med hovedlysbryteren, der sitter det skrue + et par andre steder jeg ikke kommer på i farta.. Sikkert en ved cd-spilleren også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skrur du ut hele speedometer boksen...

 

du finner skruene til rammen som dekker hele speedometeret.. når de er skrudd ut så er selve speedomteret løst.. da må du få en arm inn og løste begge pluggene pluss speedometer waieren.. da har de selve enheten ute og kan demontere så du kan bytte skiver

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okaj.. da skjønner jeg.. takk for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.