#1 Skrevet Januar 1, 2007 Jaja, da var vi omsider (etter en "hard" romjul ) komt til 2007 og en ny måned. Hva sier folket til et nytt lokallagsmøte, f.eks. førstkommende søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 Helt ok for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2007 Så fram til at jeg ikke må på arbeid, så kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2007 Tja...hvor og når skal vi treffes da? Same procedure as last year? ...dvs Onkel kl.19.00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2007 Det er vel greit å gjøre det som vanlig ja. Ser dere på onkel søndag da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2007 Ser dere på onkel søndag da Jeppz, da sier vi det slik Lokallagsmøte førstkommende søndag, 07/01, på 'Onkel' kl.19.00! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2007 Og der kom kontraordren Fikk nettopp telefon, og jeg må nok desverre reise til Bergen på jobb på søndags kveld, så da har jeg ikke mulighet til å stille opp på dette møtet Alternativt så har jeg mulighet å stille hvis vi framskynder møtet en time eller to, da flyet mitt ikke går før i 20-tiden. Jeg vet ikke hva dere sier til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2007 Kan godt fremskynde det til 17.00 for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2007 Ok, jeg har mulighet til å stille kl. 17.00. Bjørnar skal også på jobb ettersom han sa, så han har ikke mulighet til å stille i det hele tatt. Helge, hvordan ligger det an med deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...