Bergen: Dusør (Min RS4 01 mod utsatt for hærverk i ØVRE HOLEN 1.Jan 0430-1000)

Anbefalte innlegg

Min nye bil, en RS4 2001 mod som jeg fikk for 4 dager siden ble i tidsrommet

1.Januar 0430-1000 utsatt for hærverk i ØVRE HOLEN på laksevåg, opplysninger som fører til at gjerningsmennene (dritungene) blir tatt belønnes med 5000 kr.

 

Begge bakskjermer pluss bakluke er ripet opp, bilen sto parkert under et gatelys og ca 10 cm fra en hekk på høyre side, men likevel har de krøket seg inn i hekken og laget 2 dype riper på høyre side. Rett og slett faenskap!

 

Jeg kan bli så innst i det ytterste forbanna av slik smålighet, min teori er at det må være noen i aldersgruppen 14-18 år hvor 5000 kr er mye penger, dette er noe som blir gjort for å tøffe seg, derfor kommer jeg også til å henge opp plakater om denne dusøren på skoler i området. Det er alltid noen som vet noe! Og forhåpentligvis snakker!

 

Sannsynligheten for at de blir tatt må jeg frustrerende nok si er meget liten, men jeg er vil ikke la noe være uprøvd for å ta en "prat" med gjerningsmennene....

 

Slike folk bør ikke slippe unna!

 

Mvh

 

Richard Salomonsen

Tlf 93006763

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik er synd, spørs om det ikke er misunnelse som er ute og går...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var kjipe greier Salo! Håper noen snakker! Skjønner ikke hvorfor folk kan finne på slik...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen så kjipt. Bodde selv et år på laksevåg og måtte parkere S4-en på offentlig vei hver natt. Hadde angst den første tiden men det gikk heldigvis bra.

 

Håper du får fatt i de som gjorde det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist å høre. Hater når andre ikke klarer å respektere andres eiendom.

Blir vel ikke lett å få tak i de skyldige, men må jo prøve..

 

Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til i jakten på gjerningskidsene. Det gikk kaldt nedover ryggen på meg da jeg leste denne posten. Dette er jo mareritt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.