#1 Skrevet Januar 2, 2007 Da er festen slutt og hverdagen er tilbake for oss alle. Jeg håper dere har hatt en flott jul og er klare for ett nytt VACN år her i Bergen! Vi treffes på Arenum klokken 1900 idag. Og dersom noen er sultene og kunne tenkt seg litt mat tar vi en felles crusing bort til Daniels litt senere. VI SES! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 Stiller med min nye kjerre,,,, Tar du med skiltplate Thomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2007 Supert Trond! Da MÅ du ta meg med på en "liten" tur i nye S3`n din! Jeg tar med meg skiltplater og klistremerker til dem som trenger. Og HUSK skal dere ha skiltplater koster dem 50,- per holder. Så ta med akuratt beløp slik at jeg ikke må stresse meg veksel. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2007 Kommer jeg. Starter hardt og brutalt i det nye året! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2007 Hvis jeg får lånt meg en eller annen vag bil, så tar jeg gjerne turen. Har gått tom for biler med skilt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2007 Skal på jobb 1900 i dag, men om jeg er effektiv så rekker jeg nok sikkert inn en tur... Tiden vil vise... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2007 Jeg rakk dessverre ikke å komme innom, jeg begynte tidlig på jobb... Hadde du med nøkkelbånd i dag Thomas? Neste gang stiller jeg med den nye bilen min.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...