Bergen: Treff idag 2 januar. Vi starter 2007 Bergen!

Anbefalte innlegg

Da er festen slutt og hverdagen er tilbake for oss alle. Jeg håper dere har hatt en flott jul og er klare for ett nytt VACN år her i Bergen! Vi treffes på Arenum klokken 1900 idag.

Og dersom noen er sultene og kunne tenkt seg litt mat tar vi en felles crusing bort til Daniels litt senere.

 

VI SES!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller med min nye kjerre,,,, : smil :

Tar du med skiltplate Thomas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Trond! Da MÅ du ta meg med på en "liten" tur i nye S3`n din! Jeg tar med meg skiltplater og klistremerker til dem som trenger.

Og HUSK skal dere ha skiltplater koster dem 50,- per holder. Så ta med akuratt beløp slik at jeg ikke må stresse meg veksel.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg.

Starter hardt og brutalt i det nye året!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg får lånt meg en eller annen vag bil, så tar jeg gjerne turen. Har gått tom for biler med skilt på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på jobb 1900 i dag, men om jeg er effektiv så rekker jeg nok sikkert inn en tur... Tiden vil vise...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rakk dessverre ikke å komme innom, jeg begynte tidlig på jobb... Hadde du med nøkkelbånd i dag Thomas?

Neste gang stiller jeg med den nye bilen min....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.