#1 Skrevet Januar 2, 2007 Hei Frøkna kom hjem og sa at blinklysene ikke funka i dag, og når jeg begynte å sjekke fant jeg dette : Blinklysene blinker såvidt, av og til, helt når de selv vil, mens indikatoren blinker som en gal inne i bilen. Nødblinken derimot fungerer helt normalt, og det gjør alt annet også. Alle pærene er selvsagt i orden. Noen som har forslag til hva dette kan være??? -M- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 Hei Frøkna kom hjem og sa at blinklysene ikke funka i dag, og når jeg begynte å sjekke fant jeg dette : Blinklysene blinker såvidt, av og til, helt når de selv vil, mens indikatoren blinker som en gal inne i bilen. Nødblinken derimot fungerer helt normalt, og det gjør alt annet også. Alle pærene er selvsagt i orden. Noen som har forslag til hva dette kan være??? -M- Tror du bør sjekke blinklysrelèt, om jeg ikke husker helt feil så er det samme enhet som nødblink knappen... har vært borti dette flere ganger på A6'er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2007 Har byttet rele/nødblinkbryter på en a6 selv, det løste problemet.. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2007 Som skrevet tidligere ville jeg ha byttet nødblinkerenheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2007 jepp, 600 kr på Møller, 2 min. jobb.... Men det funka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...