#1 Skrevet Januar 2, 2007 Det ser sånn ut for meg, men er ikke sikker.. hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 Kan se slik ut i mine øyne ja........sammenligna litt med et bilde av en TT å skulle bli overrasket om det IKKE var en TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2007 99% sikker, det er venstre bakfelg på en TT med Caractere (tror jeg) kanalskjørt. Mener jeg har sett bilde av hele bilen før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2007 Takker så meget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2007 Nei å nei, da var dem solgt for 2 timer siden... snufs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2007 Kan jo tillegge at det ser ut som om det er original Porsche boltsirkel på disse og ikke 5x100 som på TT/S3, men det er vel vanlig med adaptere på slike felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2007 Kan jo tillegge at det ser ut som om det er original Porsche boltsirkel på disse og ikke 5x100 som på TT/S3, men det er vel vanlig med adaptere på slike felger. Ja det var 5*130, men fulgte med addapter til 5*100, gikk for lusne 11.500,-... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...