#26 Skrevet Januar 3, 2007 Akkurat det slo meg også! Det VAR veske i systemet når jeg starta og lufte... Hvordan den kom der er jo 1000Kr spørsmålet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 3, 2007 men men. sikkert noen som kan svare på det. fungerte etter på med meg ihværtfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 3, 2007 Sikkert det ja.... Takker så mye for svar jeg ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 4, 2007 Når jeg startet å lufte så var oljen kullsvart og seig så den oljen har sikkert bare blitt tappet inn i slangen fra fabrikk og så er sikkert slange blitt koblet på den tappen. En kan jo tenke selv hvordan clutchen er blitt etter 17år uten å fått ny olje i slangene: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 4, 2007 Akkurat det samme som jeg tenkte Men det er jo en utrolig måte og gjøre det på! Tenk hvis man har LITT lekasje i systemet, så vil man plutselig miste clutchen. Hadde tappen orginalt vært åpen (kappet) så hadde man i det minste hatt clutch og BARE mista litt veske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 4, 2007 Alle beholderne leveres sånn, så er det opp til den som monterer å klippe av den ytterste tappen om man har manuell girkasse.. Ikke umulig at dette har blitt "glemt" en eller annen gang, kanskje tilogmed på fabrikken. Det er helt riktig at den skal være åpen på biler med manuelt gir/hydraulisk clutch og lukket på biler med automat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...