Hjelp! Kan felgen min rettes(advarsel: mye og stygge felgbilder..)

Anbefalte innlegg

hvorfor ikke bare kjøpe lignende eller fetere felger for samme pris?? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe antydning om hvor mye det kan koste? 10k? 20k? :confused:

Mellom der ett sted, og uten garanti for at felgen blir rett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke bare kjøpe lignende eller fetere felger for samme pris?? :confused:

Enkelt og greit fordi jeg har lyst til å beholde dem, og det var de første gromme felga jeg kjøpte meg! Dessuten har jeg ikke sett så mange sett med Maxx Wheels, så jeg innbiller meg sjøl at dem er litt sjeldne... : rolleyes

EDIT: fetere?????????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler du at du snart begynner å få taket på dette med bilkjøring? :)

Haha :D

For å holde tråden on topic vil jeg vel støtte oppom John Arne og spørre hvorfor du ikke bare kjøper nye felger ja... Mye böse felger i prisklassen 10-12 k.

Gikk jo et sett schmidt th-lines i 8 og 10 X 14 her på forumet for den prisen rett før jul?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha :D

For å holde tråden on topic vil jeg vel støtte oppom John Arne og spørre hvorfor du ikke bare kjøper nye felger ja... Mye böse felger i prisklassen 10-12 k.

Gikk jo et sett schmidt th-lines i 8 og 10 X 14 her på forumet for den prisen rett før jul?

Som sagt, nostalgi.... Hehe..

Kanskje er jeg sta, men har ikke planer om å bli ferdig med prosjektet mitt detta året, så kan jo hende det dukker opp en 8x14-felg i løpet av et år eller tre... Sjekke ut ebay litt med jevne mellomrom så kan man jo ha flaks...

(sånn sett hadde det vært litt gøy med 8-9-10x13 også da....)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er hva jeg kaller en sliten felg!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar fra FelgService - DekkSjekk

Hei !

Takker for at du tror vi klarer det umulige !

Men desverre !

Mvh

R.P.

Så denna felgen blir nok bare et "minne" å henge på veggen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.